Nike slaat spijker op kop met ‘The Last Game’

Categorie: Inspiratie

Ok, om heel eerlijk te zijn is er maar 1 die hard voetballiefhebber hier @ Paperless. Of beter voetballiefhebster. Toch schijnt iedereen bij Paperless ‘per ongeluk’ naar de WK-wedstrijd Nederland-Spanje te hebben gekeken (5-1) en blijkt de meerderheid daar ineensen ontzettend van te hebben genoten.

Maar ook al hou je misschien niet van voetbal, als je Nike’s nieuwe 5.29 minute lange, 46 miljoen keer bekeken animated short ‘The Last Game’ bekijkt wordt je in een klap toch een voetballiefhebber. Hoe waanzinnig!

Dit meesterstuk is geregisseerd door Jon Saunders in opdracht van Passion Pictures.

Over de auteur
Suzanne Braaksma Mensen raken met verhalen en voice-over teksten die ik als copywriter voor onze animaties schrijf. Daar gaat mijn hart sneller van kloppen. Daarnaast ben ik, samen met Lex Schmeetz, de drijvende kracht achter onze nieuwe strategie om onze opdrachtgevers nog duidelijker te laten ervaren wat het betekent als je een animatie laat ontwikkelen door Paperless Animations. Strategisch videomarketing advies is hier een belangrijk onderdeel van. Kundalini yoga is mijn 'mezelf-opruim'-liefde. Zoals Russell Brand het mooi zegt: "Kundalini yoga is de crack cocaine of yoga. If Hatha is mild weed high, Iyengar is a deep hash glow and Ashtanga is amphetamine, Kundalini blows the f**cking doors off."