‘Legends are born and build to last’ is het thema van de Persgroep Advertiser’s deelname aan de Advertiser’s Summit 2014 in Hamburg. Om de Persgroep, bekend van titels zoals de Volkskrant, Het Parool, Trouw en het AD te introduceren maakten we een sprankelende openingsvideo die iedereen op het puntje van hun stoel liet zitten.
Over de auteur
Suzanne Braaksma
Mensen raken met verhalen en voice-over teksten die ik als copywriter voor onze animaties schrijf. Daar gaat mijn hart sneller van kloppen. Daarnaast ben ik, samen met Lex Schmeetz, de drijvende kracht achter onze nieuwe strategie om onze opdrachtgevers nog duidelijker te laten ervaren wat het betekent als je een animatie laat ontwikkelen door Paperless Animations. Strategisch videomarketing advies is hier een belangrijk onderdeel van.
Kundalini yoga is mijn 'mezelf-opruim'-liefde. Zoals Russell Brand het mooi zegt:
"Kundalini yoga is de crack cocaine of yoga. If Hatha is mild weed high, Iyengar is a deep hash glow and Ashtanga is amphetamine, Kundalini blows the f**cking doors off."